Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

Πανοπλία

Ξέρεις τι με κουράζει περισσότερο;
Ίσως κι εγώ εντέλει να μην ξέρω. Από εκεί που αισθάνομαι τέλεια με τον εαυτό μου και το περιβάλλον γύρω μου, αν όχι πάντα τότε τις περισσότερες φορές που έχω άλλα άτομα γύρω μου, κάτι συμβαίνει και καταστρέφεται. Γιατί πρέπει να υπάρχει τόσο άγχος και τόσα νεύρα; Σίγουρα κι εγώ δεν είμαι τέλεια και έχω τα στραβά μου αλλά με ενοχλεί περισσότερο απ' όλα το να χάνω την ψυχραιμία μου επειδή το θέλει κάποιος άλλος. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! Με όσα άτομα έχω σταματήσει να μιλάω το έχω κάνει γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο. Σκορπίζομαι πολύ εύκολα τελικά. Θέλω να καταφέρω να κρατάω περισσότερα για μένα. Ή ίσως αν θες να κάνω μια πανοπλία. Μια πανοπλία που θα με προστατεύει απ' τα χτυπήματα και τη μιζέρια των άλλων. Για να μπορώ να τρέξω, θέλω πρώτα να είμαι ξεκούραστη κι αυτό δεν γίνεται όταν νιώθω δίνες από παντού να με τραβάνε προς το μέρος τους. Θέλω περισσότερα για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου