Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Άι γαμήσου.

Πρέπον ή μη το μόνο που θέλω τώρα είναι να βρίσω κάποιον, όλους, όλο το ανθρώπινο είδος. Μόνοι μας είμαστε, απ' τη στιγμή που γεννιόμαστε μέχρι να πεθάνουμε. Κανένας δεν ενδιαφέρεται πραγματικά και μην ακούσω για γονείς και μαλακίες. Αγάπη; Υπάρχει αγάπη; Σκατά...υπάρχει στ' αλήθεια άνθρωπος που αν δεν είσαι καλά Ό,ΤΙ και να κάνει, ακόμα και να πεθαίνει θα 'ρθει να σε δει; θα κινδυνέψει για σενα; θα χαλάσει τη ζαχαρένια του για να είσαι εσύ καλα; ΟΟΟΟΟΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!! ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ πάνω απ' όλα, τεράστια εγώ παντού. Έτσι είναι η φύση, έτσι είμαστε εμείς και όλοι. Αχαριστία, κακία, πονηριά, συμφέρον. Όσο καλύτερος και αγνότερος άνθρωπος είσαι τόσο πιο πολύ θα σε πονέσουν, γιατί θα πονέσεις όταν δίνεις και δεν παίρνεις πίσω, όταν σε πετάνε, όταν σε πολεμάνε χωρίς λόγο, όταν αδιαφορούν. Αυτή η αδιαφορία, το μεγαλύτερο δηλητήριο. Δηλητήριο ρε σε σκοτώνει!!!! Δεν αντέχεται θες να σκίσεις το πετσί σου, να βγεις απ' αυτό το κλουβί, σε καίει από μέσα. Φωτιά, οξύ και να ρωτάς "γιατί"; Γιατί να είμαι άνθρωπος, είμαι καταδικασμένη να συναναστρέφομαι με αυτά τα αποβράσματα με ό,τι πιο σιχαμερό υπάρχει στον πλανήτη.

1 σχόλιο:

  1. Χωρίς δυσκολίες και τέτοιου είδους συνθήκες η ζωή δεν θα 'χε κανένα απολύτως νόημα!Οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων είναι περίεργες και δεν διαφωνώ στο ότι κυριαρχούν αυτά που αναφέρεις παραπάνω!Και επιπλέον δεν επιλέξαμε να ζήσουμε,αλλά αυτό ουσιαστικά είναι δώρο!Γι'αυτό το λόγο προσπαθούμε και δεν παραιτούμαστε!Αν ήταν έτσι, πολύ απλά όλοι θα είχαμε μαζευτεί για ομαδική αυτοκτονία,αλλά επειδή δεν σε κόβω και για αδύναμο άτομο ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να φτάσουμε ως εκεί!Ότι και να συναντήσεις προσπαθείς να το ''πολεμήσεις'' με έντιμο τρόπο και αν δεις ότι οι δυσκολίες είναι τόσες πολλές ώστε να μην μπορείς άλλο δίνεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου για να αντιμετωπίσεις με καλύτερο τρόπο τις καταστάσεις στη συνέχεια!Ναι η φύση μας είναι έτσι , αλλά από τη στιγμή που είσαι ανθρώπινο ον ,κάνεις κάτι γι'αυτό και δεν το αφήνεις στο φλου απλά και μόνο αναφέροντάς το!Κάνε κάτι γι'αυτά που σε προβληματίζουν!Δεν μου λέει εμένα κάτι να βλέπω να το γράφεις!Χαίρω πολύ!Όλοι λίγο πολύ τα ξέρουμε αυτά και τα βρίσκουμε και τα έχουμε βρει μπροστά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή