Πέμπτη, 2 Ιανουαρίου 2014

You know that I can love you more than this...

Ο καινούριος χρόνος με βρήκε πιο ευαίσθητη, πιο δοτική, πολύ αλλαγμένη. Από χρόνο σε χρόνο αλλάζεις πολύ, δεν είναι ψέμα, δεν είναι μύθος. Για το Εγώ μου δεν ξέρω πόσο καλή είναι αυτή μου η αλλαγή και πόσα θα αντέξει να δώσει. Βλέπω τις πόρτες μου ξεκλείδωτες πάντως και ίσως, λέω ΙΣΩΣ, μπορέσω να προστατευτώ όταν χρειαστεί. Δεν το ήθελα, αν με ρωτήσεις θα σου πω δεν θέλω, δεν θέλω να είμαι έτσι, τόσο εκτεθιμένη. Μπορεί να έχω αρχίσει να αγαπάω τους ανθρώπους ποιά; Εγώ. Χαχαχαχα είναι αστείο βρε...αλήθεια. Δεν μπορώ να εμπιστευτώ τον εαυτό μου καλά καλά και θα εμπιστευτώ άλλους; Έχει πλάκα.

Τέλος πάντων, ήθελα να πω σε όσους το διαβάσουν και σίγουρα δεν θα είναι πολλοί, ότι απενεργοποιήσα τον λογαριασμό μου στο facebook. Τώρα για πολύ, για λίγο, δεν έχω ιδέα. Οπότε και οι σελίδες θα πάνε πίσω. Αυτά.

Α και ένα ευχάριστο για το καλό και το αρχείο: σήμερα ήρθε το γατάκι που περίμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου