Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα.


Τι σημαίνει ευτυχισμένα; Και τι σημαίνει Χριστούγεννα; Όλο μαζί; Ακούγεται πολύ ωραίο αλλά το εννοούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο; Ή μήπως δεν ξέρουμε ούτε τον δικό μας τρόπο ερμηνείας αυτής της φράσης;

Από μικρή είχα στο μυαλό μου τα Χριστούγεννα σαν την περίοδο που, αφενός χιονίζει οπωσδήποτε και αφετέρου στολίζουμε το σπίτι και τα περνάμε οικογενειακά. Πάντα όμως κάτι μου τα χάλαγε και δεν μπορούσα να πάρω αυτή τη ζεστασιά που απέπνεαν οι αμερικάνικες οικογενειακές ταινίες. Τη μία δεν χιόνιζε, την άλλη δεν ήταν αρκετά στολισμένο το σπίτι, την παράλλη έλειπε κάποιο μέλος της οικογένειας και πάει λέγοντας. Μετά από λίγο είχα μια πολύ θολή εικόνα για το πώς ήθελα να περάσω τα «ιδανικά» Χριστούγεννα και κάθε φορά που νόμιζα ότι πλησίαζα απλά έβλεπα ότι δεν είναι αυτό που πραγματικά με ευχαριστεί ακόμα κι αν είχα αφαιρέσει μία απ’ τις προαναφερθείς προϋποθέσεις, όπως το χιόνι ας πούμε. Αυτό έκανε την εικόνα των «ιδανικών» μου Χριστουγέννων ακόμα πιο θολή και κατέληξα ότι δεν χρειάζομαι καμία προϋπόθεση, απλά αυτήν την ατμόσφαιρα. Έτσι όμως δημιουργήθηκαν άλλοι προβληματισμοί όπως το ΠΩΣ θα αποκτήσω αυτήν την πολυπόθητη ατμόσφαιρα και ΓΙΑΤΙ δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να την έχω καμία χρονιά;; Ίσως να καταστράφηκε τότε που σταμάτησα και επισήμως να πιστεύω στο χαζό παραμυθάκι με την φάτνη (αυτό ίσως να μην το πίστεψα και ποτέ), ίσως τότε που έμαθα ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης, ίσως τότε που περίμενα μια αληθινή αγκαλιά που δεν ήρθε ποτέ, ίσως τότε που τα περάσαμε οικογενειακά, αλλά όχι με την δική μου οικογένεια, ίσως τότε που έμεινα κλεισμένη στο νοσοκομείο, ίσως τότε που κάποιος μου είπε ότι είναι ακόμα μια εμπορική γιορτή. Παρ’ όλ’ αυτά μ’ αρέσει να πιστεύω στα Χριστούγεννα ως μια γιορτή αγάπης και ζεστασιάς. Το θέμα είναι να μάθω να βλέπω αυτή τη ζεστασιά παντού, ακόμη και στη μοναξιά, ακόμη και σε μια μέρα σαν όλες τις άλλες. Το βασικό για μένα πλέον είναι η υγεία, θέλω τα Χριστούγεννα να με βρίσκουν υγιή και όλο και κάποιον τρόπο θα βρίσκω να τα κάνω ευτυχισμένα.
Υ.Γ Δεν είναι καθόλου εύκολο να σου ανατρέπεται μια ιδέα που έτρεφες για πολύ καιρό, οπότε αυτό που μου χει καρφωθεί στο κεφάλι εδώ και μερικά χρονάκια, ότι με όποιον άντρα περάσω τα πιο ευτυχισμένα και γεμάτα ζεστασιά Χριστούγεννα, αυτός θα είναι και ο άντρας της ζωής μου, μπορεί και τα το πιστεύω ακόμα!!

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου