Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Φρίκη κι ομορφιά τώρα αγκαλιά!

http://www.youtube.com/watch?v=mgTGwvCs0Mc
Μα πόσο κλάμα έχω κάνει μ' αυτήν την ταινία;;; Είχα να τη δω πολλά χρόνια και τότε δεν μπορούσα να καταλάβω αυτά που κατάλαβα όταν την ξαναείδα μεγαλύτερη πια...είχα και την τύχη να την δω  3D στο σινεμά με ένα αγαπημένο πρόσωπο και έκλαιγα σαν παιδάκι. Ακόμα κλαίω, απ' την μία γιατί μου θυμίζει τα αθώα παιδικά χρόνια που το έβλεπα απλά σαν ένα ωραίο παιδικό και ονειρευόμουν κι εγώ το δικό μου "τέρας", ιδιαίτερα μέσω της μουσικής επειδή με αγγίζει τόσο μα τόσο πολύ και μου θυμίζει άπειρα πρωινά, απογεύματα, μεσημέρια και βράδια που έκαιγα την βιντεοκασέτα και απ την άλλη επειδή ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ!!! Την άφησε να φύγει επειδή την αγαπούσε, κορόμηλο το δάκρυ σ' αυτό το σημείο!!!! Αγγίζει κανέναν άραγε όσο εμένα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου