Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

Αναμνήσεις.


Αυτό το κρύο και η υγρασία που νιώθω με το που ακούω μερικά κομμάτια ή ανακαλώ μνήμες είναι τόσο χαρακτηριστικό. Σαν να θυμάται το σώμα μου το κρύο και την υγρασία που υπήρχε τα πρωινά στις Καμάρες, ή το κρύο που έτρωγα πάνω στη μηχανή το καλοκαίρι του '11. Είμαι τόσο ευγνώμων για τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες μου. Είμαι τόσο μικρή ακόμα αλλά έχω να θυμάμαι πολλά, που με βοηθούν φυσικά και στα όνειρά μου για το μέλλον. Το νησί, το νησί, παντού το νησί. Το νησί που μισούσα και που λάτρεψα. Θέλω να ξαναγυρίσω άραγε; Θα ξαναγυρίσω;
Αυτό το κομμάτι το πρωτάκουσα στο αυτοκίνητο ή πηγαίνοντας από Αλμυρή Λουτράκι ή γυρνώντας, εδώ η μνήμη μου δεν με πολυβοηθά. Με μια πολύ καλή μου φίλη που με κέρδισε απ'την πρώτη στιγμή. Μ' αυτό το κομμάτι θυμάμαι φιλία, θυμάμαι κούραση, θυμάμαι δίλληματα, θυμάμαι άμμο, αυγή, ξενύχτι και μυρωδιές. Κάθε κομμάτι και μιά περίοδος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου