Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Περνάω καλά

Ναι περνάω καλά και δεν ντρέπομαι γι' αυτό. Είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου και δεν δίνω δικαιώματα για σχόλια στα άτομα που με ενδιαφέρει η γνώμη τους. Δεν το έπαιξα ποτέ καλό κοριτσάκι. Άσχετα που πάντα ήμουν και είμαι ευγενική. Έχω αυθορμητισμό και δεν με ενδιαφέρουν οι ταμπέλες που θα μου βάλουν. Πουτανάκι ξέρω οτι δεν είμαι απλά ξεσπάω ορισμένες φορές ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Προσπαθώ και θέλω να κάνω κάτι σοβαρό αλλά όχι τώρα, όχι μετά απ' αυτά που πέρασα. Δεν μου βγήκε, δεν μπορώ να κάνω κάτι και δεν θέλω προς το παρόν. Απλά να μπορώ να περνάω καλά γιατί αν κάνω κάτι σοβαρό, θα είναι σοβαρό. Τώρα θέλω να αφοσιωθώ στο διάβασμα μου, έχω πεισμώσει και θέλω όσο τίποτ' άλλο να περάσω στην κτηνιατρική. Γι' αυτό μ' αρέσει τόσο ο χειμώνας....εποχή περισυλλογής και συμαζέματος. Έχω χρόνο να σκεφτώ και να πράξω, να διαβάσω, να το παλέψω, να μάθω και να γνωρίσω καλύτερα τα θέλω μου. Θα συνεχίσω λοιπόν να είμαι χαρούμενη και να προσπαθώ να χτίσω την αξιοπρέπεια και την αυτοπεποίθησή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου